Søgefelt

Nr. 3 august 2018

Læs bl.a. i dette nummer: Ministeren skærper kravene, Stort projekt om slidgigt, Kan hundes lugtesans anvendes i human cancerdiagnostik?

Nr. 2 maj 2018

Læs i dette nummer bl.a. om: DNA-test kan afsløre de ulovlige hunderacer, Neurologi på hjernen - og Lonesome George – et ikon for evolution og genetik.

Nr. 1 marts 2018

I årets første udgivelse kan du læse om: Nyt veterinærforlig på plads, Dyrlægernes arbejde på Afdeling for Eksperimentel Medicin og midt i bladet er Forsikringsoversigt
    for hund og kat 2018, indhæftet.

• Forsikringsoversigt

Her finder du en opdateret forsikringsoversigt for 2018.

Nr. 4 november 2017

Læs i denne udgivelse: Klar til kæledyr, fagligt højt niveau på WSAVAs konference, Spændende forelæsninger i neurologi (WSAVA), Forskning vedrørende myxomatøs mitralklapsygdom hos hunde, Nuklearmedicinske teknikker og En debut på podiet (WSAVA).

Nr. 3 august 2017

Læs i dette nummer: Mange afleverer invasive kæledyr, Undersøgelser af nyrefunktionen, DTU i ny omgivelser, Hjælp til vilde dyr fra Amazonas i Ecuador.

Nr. 2 maj 2017

Læs i dette nummer bl.a. om: Et nyt studie viser, at omkring fire procent af raske danske heste bærer MRSA bakterier i deres næsehule, om pseudodrægtighed hos hund og hvis man er opmærksom og kender tegnene, kan man se på en hests ansigt, hvis den har smerter..  .

• Forsikringsoversigt 2017

Nr. 1 januar 2017

Årets forsikringsoversigt til fri afbenyttelse, kan ligeledes rekvireres via info@scanpublisher.dk

Nr. 1 marts 2017

Læs bla.: Coccidie-infektion hos danske farmmink – Et overset problem?, Sikker diagnose skal mindske antibiotikaforbrug og Hovedet fyldt af neurologi.

Nr. 3 august 2016

Læs i dette nummer om Månegrisens modelstand, pallitativ behandling af osteosarkom hos hund og om et svensk forskningsprojekt i diabetes hos kat.

Nr. 2 maj 2016

Læs i dette nummer bl.a. om fund af MRSA i mink og minkfoder, kognitiv dysfunktion hos den ældre hund og om dyrlægens indflydelse på hestevelfærd.

• Forsikringsoversigt

Nr. 1 2016

Her kan du se en opdateret forsikringsoversigt for hund og kat for 2016.

Sider